Epcot

20 augustus 2015 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Wat zal vandaag ons brengen, is het net zo indrukwekkend als 24 jaar geleden? Het is in elk geval een stuk rustiger dan de andere parken en dat bevalt mij prima. De meiden en Huub gaan meteen naar een Space gebeuren, klinkt niet goed voor mij dus ik vermaak mezelf. Nou dat is niet zo'n probleem want ik loop tegen een Characterspot aan en daar is nog nauwelijks een wachtrij ... dus Mickey, Minni en Goofy staan voor mij klaar :). Die attractie vonden zij zelfs wel heftig dus ik blij dat ik niet mee was haha (ik word al dizzie van een 3D film). Ik heb de familie kunnen overhalen om ook wat familiefoto's te maken met de Disneyfiguren en zo sta ik alsnog in de rij bij de Characterspot, maar het resultaat is leuk en ik heb leuke foto's, deze keer met z'n allen. Om 11.00 uur gaan de landen open dus gaan we daar even een kijkje nemen. Hier is het echt rustig. Snappen we ook wel want er zijn eigenlijk helemaal geen attracties. Wel leuk om door heen te lopen en ook echt heel herkenbaar, maar de meiden willen actie!!!!

We lunchen in Mexico (heerlijk) aan de voet van een vulkaan en gaan dan weer het actieve deel van het park op. We kunnen eigenlijk wel zo'n beetje alles doen waar we in willen, hebben ook nog een paar fastpasses en alles in een heerlijk rustig tempo. Wat een verschil met gisteren. Ook de temperatuur is iets beter uit te houden en vandaag zomaar weer eens een flinke bui regen (ik wilde zeggen verfrissend maar dat gaat hier toch niet helemaal op). Als we alles hebben gedaan en wat hebben gegeten, besluiten we dat we het vandaag gewoon een keer niet zo laat maken en lekker naar ons appartement vertrekken voor een rustig avondje. Voor mij betekent dat foto's op de laptop zetten, blog schrijven en kopje thee drinken. Morgen verlaten we dit mooie appartement en de gekte en drukte van Orlando en rijden we richting de kust. Kijken wat we daar aantreffen ... in elk geval geen Mickey Mouse denk ik :).

1. RietLaan:
    20 augustus 2015
    Mooi hoor dat jullie even een rustig dagje nemen ,kan geen kwaad en er komt nog genoeg om te beleven op jullie nieuwe plekje . Het is fijn om te horen wat jullie meemaken. Tot later!!
  2. Hannie jansen:
    20 augustus 2015
    Ik word al moe als ik dat allemaal lees. Maar jullie zijn nog hartstikke jong. Geniet ervan.