Hot Toppic en Victoris's Secret

26 augustus 2015 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Omdat de airboats van Myakka nog steeds niet gaan (door het hoge water), besluiten we onderweg naar Orlando te gaan shoppen. Bij Fort Myers zit een grote mall (Edison Mall) waar een winkel zit waar Myrthe graag even wil kijken. Het is een leuke zaak met veel gekke en leuke t-shirts, ze koopt er uiteindelijk wel vier ;). Tot onze grote verrassing zit er ook een grote Victoria's Secret. Als je eigenlijk nooit de tijd neemt voor dit soort aankopen is dit natuurlijk onze kans. Daphne en ik storten ons tussen de bh's en slipjes ... Een uur later zijn we vele bh's, slipjes, body lotions en luchtjes verder. Leuke discount van de vriendelijke mevrouw met nog twee gratis VS tassen als surprise. We rijden op de Tomtom verder naar ons hotel. Tot mijn grote verbazing rijden we voorbij de Disneyparken, terwijl ik toch echt dacht dat het daar in de buurt lag. Maar onze Belgische gids weet het weer beter ... Het is niet de eerste keer deze vakantie dat ze ons ergens in de bush bush afzet :(. En ja hoor aangekomen bij 'ons hotel' staat er een huis en een weiland in de middle of knowhere. Balen, we moeten weer helemaal terug naar de Disneyparken en komen net voor het donker aan bij een groot complex verdeeld in jaartallen. Wij zitten in de jaren 80. Het is een mierennest van mensen, weer even wennen hoor na die rust van Sanibel Island. Morgen maar eens op ons gemakkie alle jaren bekijken, jaren 50 t/m jaren 90 met bij behorende zwembaden (computer - daar zitten wij, bowling en hippie-dippie pool). Als nou iedereen naar die pretparken gaat, hebben wij lekker het rijk alleen ...