Afscheid van nat en heet Florida

27 augustus 2015 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Zoals we begonnen op Universal Studios, zo eindigen we vandaag bij Pop Century Resort (ons hotel) met een hele stevige onweersbui (van ruim 3 uur). De ochtend begon zoals elke dag mooi en droog. De meiden gingen zwemmen, wij een rondje om het meer lopen. Later op de ochtend als Huub en ik in de lobby (stukje lopen vanaf onze kamer) aan het inchecken zijn voor de vluchten van morgen breekt het onweer los ... de meiden zijn nog op de kamer. We besluiten na een flinke tijd dat het nog wel even kan duren en dat we toch echt terug willen naar de kamer haha, nou dat hebben we geweten. Niks was meer droog. Rennen, gillen en lachen dwars door de onweersbui heen en als verzopen katjes bij de kamer aankomen. Een warme douche en dan lekker chillen op de bedden, brood en beleg hadden we vanochtend gehaald dus lekker eten op de kamer en wachten tot het droog wordt.

's Middags klaart het op en gaan we met de shuttlebus naar Disney Downtown. Het is er gezellig druk, inmiddels weer mooi weer en we eten een hapje bij een Ierse Pub, genieten nog even van de sfeer en gaan dan terwijl de zon ondergaat (onze laatste hier in Florida) met de shuttlebus terug naar het hotel. De koffers inpakken, kopje thee en dan morgenochtend vroeg richting luchthaven.

Het is altijd weer een dubbel gevoel. Je wil naar huis en ook weer niet. Het is eigenlijk veel te leuk hier ...